Barbacka

Red ut en sväng på Ida´s ponny Goldie, kännde mig alledes för lång men en liten barbacka tur gör inget. Goldie var superpigg och ville bara springa, vi skrittade mest men travade även lite. Sen red vi till banan för att Ida skulle rida igenom  pogramet inför morgondagen. Sen red jag också pogramet bara för att visa att jag nästan lärde mig det idag. Goldie ville även här helst av allt springa fort, det gjorde att jag blev lite hård men när Ida sa att jag måste släppa efter och ta så blev det mycket bättre. Goldie var fin, det var jag som slarvade. Vi galopperade ingenting då underlaget inte var de bästa.
Vi gjorde även en Vblogg, men nej det gick inte att lägga upp den på yt. Nu ska vi sova, upp tidigt imorgon så vi hinner göra allt innan vi ska åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0