IDELIUS GÄSTBLOGGAR

Hejsan alla Linn's läsare!
Nu är det Ida som skriver, jag driver alltså www.idahjelm.se en blogg om min vardag tillsammans med mina två tävlingshästar Chiltons Pride och Gold Model. Ni borde kika in... ;)
Lite om mig då: Ida Hjelm heter jag, fyller vuxen om 12 dagar och längtar som tusan. Hållt på med hästar har jag gjort i hela mitt liv och tävlar aktivt i hoppning upp till LA, men har gjort några starter i MSVB. Dressyr är inte min stora grej, men jag har tävlat i det några gånger upp till LB och ska faktiskt tävla i helgen. Jag är en riktig märkesnörd och i min och mina hästars garderob så finns det nog bara saker av märken. Har favoriter som KL, Scapa och Dyón :)
I alla fall så är Linn här hos mig nu och ska sova kvar eftersom att vi ska på tävling imorgon. Jag ska inte starta utan en elev till mig ska på sin första lokala tävling så ska med och coacha lite. Linn har med sig sin kamera så ni får säkert se bilder. Dock ska jag tävla på Söndag med min storhäst så det kan vara bra för mig att kika igenom tävlingsplatsen en dag före.
Hur känner jag Linn då?
Jo, en kompis i byn är kusin med henne och vi har umgåts sedan barnsben. Linn och jag delar ett och samma intresse, alltså hästeriet. Linn är en riktigt duktig ryttare som har gått snabbt framåt, synd bara att hon inte vill hoppa en massa och tävla..... ;) Haha, Linn har ridit mina pållar också och det har bara gått bra. Det är synd att hon ska bo så lång bort bara, hehe.
Men gud vilket rörigt inlägg, jag har inte så mycket att skriva tror jag. Men vi tänkte gå och ta in mina hästar nu och sen ska vi göra en videoblogg. Då har ni något att se fram emot, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0