Godmorgon

Godmorgon alla mina fina bloggläsare :)
Ni är lite dåliga på att komentera för tillfället? Aja jag får väl blogga så mycket jag kan så ni får mer att läsa, då kanske komentarerna kommer?
Idag ska jag iallafall rida lillplutten Franz. Tror det blir ett dressyrpass på utebanan, underbart väder! Drar nog på honom gummisnodden så jag slipper ha hans huvud i mitt huvud, och han koncentrerar sig bäst när han har den. Men jag har faktiskt börja van av han vid snodden vid mina dressyrpass. Endast för att han ska kunna gå lugnt och fint även utan den. Ibland börjar jag ha den och sedan tar bort den efter en stund och ibland har jag den inte alls, men sen använder jag den någon gång ibland. Om Terese är i stallet och om jag har tid så ska jag nog försöka mig upp på surtanten Bunni också. Har ju inte ridit henne på två veckor :( Nä jag ska nog rida henne också, vi får hoppas att någon annan har ridit henne så att jag slipper en överpigg surtant.
Kanske är i sugna på ett gäng failbilder? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0