Godmorgon!

Äntligen kommer min dator och blogg.se  överens.
Idag ska jag till bäckan, finns mycket jag ska göra idag. Terese´s fot är ju skadad så jag och Louise tänkte vara lite snäll mot henne idag. Ponnysarna gick hårda pass igår så dom måste röra på sig.
Detta är vad jag ska göra:
- Fixa stallet åt Franz (Louise hjälper till)
- Rida ett lätt dressyrpass på Franz (Louise rider Flicka)
- Skritta ut på Lady (Louise följer med på Bresco/Mini)
- Rida ut på Pendefig (Louise följer med på Timmy)
- Gå ut och gå med Bunni? (Louise går ut med Bresco/Mini)
Så ser min stalldag ut, tänkte även ta med mig lite mat så jag orkar. Mitt knä är helt bra idag, och vi får hoppas att det håller hela dagen. Börjar med att rida Franz och sen Lady för det är viktigast.
Världens finaste Franz :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0