Ingen tävling

Vart ingen tävling idag... Kanske va det ganska bra? Regnet öser ner. Fast det hade ju varit sjukt roligt.
Ikväll ska jag försöka hinna göra en massa tidinställda tills imorgon då skolan börjar igen... Sen ska jag sova tidigt så jag orkar med hela veckan.
Veckans planering:
Måndag: Markarbete för Terese
Tisdag Plugga, Alice
Onsdag Bunni? Franz? Plugga
Torsdag Plugga, städa
Fredag Åker till Ida och sover hos henne
Lördag Åker med ida på tävling i Ludvika
Söndag Bunni? Franz?
Ska försöka rida en av hästarna på Onsdag, kanske hinner jag båda två. På söndagen ska jag försöka rida båda, ska höra med Terese om jag kan rida Bunni någon av dagarna och vilken som passar bäst. Måste ju ha någon som håller i när jag hoppar upp, men annars finns det ju alltid någon annan där. Som ni ser är det ganska mycke plugg inlagt i min planering, det behövs.
Sjävklart kan något ändras, men just nu ser det ut ungefär såhär :)


Nyfiken på kameran :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0