Godmorgon

Nu är jag vaken och har ätit frukost och fixat, ifall någon ville veta de. Idag ska jag ha Kiara hela dagen, myshund! Ska till Louise om ett tag och Kiara följer med, sen ska jag och Kiara och säkert Louise till stallet och kolla på träningarna. Det känns hemskt att inte jag ska vara med och träna, plutthästen <3 Kameran följer med.
Ska försöka hinna göra ett tidinställt innan jag åker, ska även prata med mormor och morfar så dom kanske kan skjutsa mig, så jag slipper åka buss med Kiara.
Idag får jag även veta vad felet är, och förhoppningsvis kan jag dela med mig av detta till er, beror helt på felet. Jag håller alla tår och fingrar jag har för att det är något litet och att de går över snabbt. Hoppas ni också gör det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0