Regnig uteritt

Idag lånade jag Libell, har aldrig ridit henne men har alltid tyck att hon ha verkat superrolig. Så idag fick jag chansen. Jag och Louise skulle rida sammtidigt jag på Libell och hon på Timmy. Precis när vi skulle rida va det uppehåll, så vi red ut. När vi kommit typ 200m från stallet börjar regnet vräka ner. Men vi hoppas på att det ska sluta och rider vidare. Libell var mjuk i båda sidor och mycket possetiv frammåt, hon va lika rolig som hon såg ut.
Dock regnade det hela tiden, det bara vräkte ner. När vi gått in i stallet slutade de regna en stund, min vanliga otur!
Libell är även tillsalu, så pass på hon har ett hjärta av guld
Annonsen: http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=516414

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0