Min nya blogg

Ni är varmt välkomna till min nya blogg!

Jag heter då Linn Drake och är 14år, fyller 15 om ungefär två veckor. Jag är oftast väldigt glad och possitiv och när jag blir sur så är jag inte lite sur. Mitt största intresse är hästar och ridning, jag går hästprofil i skolan och har en medryttarhäst som heter Franz. De kommer mestadels handla om hästar här i bloggen men även lite om min vardag :)
 
Nu har ni fått lite info om mig så nu ska ni få lite om min lille prins också.. Franz

Franz är 7år och en liten storhäst. Vem som helst kan rida honom då han beter sig efter "erfarenheten" på ryttaren. Han älskar att busa, men om någon mindre erfaren rider honom sköter han sig.
Mer om Franz kommer ni få läsa ;)

Foto: Matilda Forsstedt http://matildaforsstedt.blogg.se

Franz och jag. Vad gör han med läppen? :P

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0