Ponnyakuten

Detta är ett tidinställt inlägg, då jag är i skolan och åker sedan direkti till stallet.

Som ni kanske vet så var de ponnyakuten igår på tv, så jag väljer att skriva några rader om pogramet
Ponnyakuten är enligt mig ett skitbra pogram. Det är inte bara dom som är med i pogramet med sina ponnysar som lär sig, utan även dom som sitter framför tv:n/datorn lär sig något. Jag lär mig faktiskt mycket av att titta på ponnyakuten, eller jag vet inte om jag lär mig men jag får tips. Jag har provat vissa av förra årets "ponnyakuten knep" på Franz, några har fungerat bra medans andra inte alls. Man måste hitta dom knepen som fungerar på sin egen häst. Jag tycker iallafall ponnyakuten är ett superpogram, för både barn och vuxna :)


(bilden är lånad från SVT)

Kommentarer
Postat av: Carolina

SV; Tråkigt :/

Tycker en del problem kan vara lite tråkiga ibland:)

2011-02-14 @ 18:45:20
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0