Hoppning

Idag stog hoppning på schemat.
Franz hoppade allt jag stryrde på, dock skötte inte jag mig lika bra. Mina skänklar var inte mina bästa vänner, jag et mycket väl att jag måste hålla om hela tiden för att vi ska få ett runt luftigt språng men ändå gör jag det inte. VAD ÄR DET FÖR FEL!? Åh blir så trött på mig själv. Efter att Terese (tränaren) skällt på mig så fixade det sig, men att det är ju inte meningen att någon ska behöva skrika det åt mig för att jag ska göra de. Vi hoppade smala murar, kombinationer, breda murar, räcken, oxrar och gjorde de till massor av linjer och på slutet fick vi hoppa en bana. När vi hoppade bana hade jag skärpt till mig och hade benen med hela tiden! De flesta hindren på banan lång runt 95- 100cm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0