Mycket har hänt

Nu är jag tillbaka, utan några krav alla gamla inlägg är kvar så jag kan gå tillbaka och läsa om jag så skulle vilja!
Det är mycket som har hänt medans jag varit borta, hästar varit sjuka, hon som äger Franz har fått en spark i huvudet (dock inte av Franz) ja mycket har hänt, men allt orkar jag inte berätta.
Jag och Franz har vart med på våran första hoppträning, vilket resulterade en bana på 90cm. Andra träningen hoppade vi studs och pojken hoppade med ryggen så himla fint! Imorgon blir vi med på våran tredje hoppträning. Allt går frammåt just nu, vi hade en liten svacka, men nu är vi tillbaka starkare än någonsin!
Jag har ridit Franz i mer en ett år nu, och det är inte förens ungefär en månad tillbaka som jag började hitta knapparna på riktigt. Franz litar på mig mer nu och om han är rädd och jag ber honom gå förbi det gör han det, vi litar på varandra, det har blivit några avsittningar på vägen men vad gör det?
/llinndrake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0