Dagens ridpass

Äntligen hemma och har ätit !

Franz var lagom pigg och mycket lyhörd, perfekt. Jag däremot var inte alls med och klantade mig bara. När jag skärpt till mig och vågade galopper i lite högre fart över bommarna lyfte han ryggen, och börjde atomatiskt på halsen - härligaste känslan i världen. Jag har som ovana att bromsa in honom över galopp-bommarna då han alltid snubblade på dom förut och jag han inte med, men när jag väl vågar galoppera över bommarna sköter han sig utmärkt. Allt flöt på när jag skärpt mig och han var superfin. 

Hans sår från igår, berättade jag om de? han klev sig iallafall på ett av frambenen och det blödde som bara den (ser oftast värre ut än vad det är) men det såg jättefint ut och han ömmade inget idag heller.

Fina killen <3

Så du har förändrats från när denhär bilden togs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0