Häst på rymmen

Sov över hos Ida. När vi tagit ut hästarna, när vi ätit själva och när vi fixat stallet skulle vi ta in hästarna för en ridtur, dock blev det inte riktigt som vi tänkt oss..

Vi fick inte tag på Chilton i hagen (vårkänslor), så vi tog in Goldie så han blev själv för då kanske vi skulle få tag på honom. Det sluta med att han sprängde staketet, jag fick springa efter och Ida in i stallet och kasta in Goldie i en box.
Jag sprang efter Chilton genom hela skogen, han stod på järnvägen när tåget va påväg, jag jagade över honom så han inte skulle på påkörd. Det slutade lyckligt med att Ida kom med bil och fick tag på honom.
När vi kom tillbaka till stallet var det bara att laga hagen och sen ut med hästarna. Jag har då iallafall fått dagens motion..


Tur att han är söt iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0