I´m back

Helgen va fullproppad, måndag och tisdag var också fullproppade, hela mitt liv är fullproppat.

Fredag - Skola sen direkt till stallet skrittade ut på Ida med syster och Glasir. Sen fick jag rida Leo åt en i stallet,han va såå fin. Hem å sova.
Lördag - Utsläpp i stallet, visade sig att vattnet höll på att frysa sönder så alla hästar skulle inte ut. Skönt att bara behöva ta ut ungefär 10 hästar. Red Ida i ridhuset, de va snorkallt här -25 så Ida fick skritta och trava bara. Hon va superfin! Va kvar rätt länge, eller jag var i stallet i typ 11 timmar ;)  Sen hem och sova. 
Söndag - Jobba de va KAOS på jobbet men de ordnade sig iallafall tillslut. Sen hem en snabbis för att sedan dra till farmor och äta lite fort. Emelie hämtade mig vid halv 4. Åkte till stallet Fixade åt Ida och Franz. Ida hoppade lite smått och hon va sååå jäkla duktig! Red Franz barbacka i ridhuset i bara grimma och grimskaft, älskade bäbisen är sååå snäll <3
Måndag - Skola, baka, träna
Tisdag - Skola nationella i svenska de gick bra. Sen stallet fick en tröja av världens bästa syster. Tack så himla mycket du är den enda som jag litar till 200000000 säger man nått till dig så stannar de hos dig! Pöss på dig ! Red Zorrino i ridhuset han va lugn å fin. Tränade sjukt jobbigt. hem äta sova.
Onsdag - Idag ska jag ha Franz istället för imorgon. 

Franz i grimma å grimskaft <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0