Dagens ridpass

"dagens ridpass" vart longering hah fint ridpass. Eftersom Zorrino hopptränade igår så ville jag inte att han skulle gå så hårt idag. Rider helst ut dagen efter träning men nu är de som de är, blir ingen uteritt för mig och Zorrino på ett tag. Han va riktigt fin på linan, han sköt in bogen i början men jag spände in en snodd på ett sätt så han fick ut bogen. På slutet kunde jag ha snodden "vanligt" utan att han sköt bogen! Duktig kille. Travade ganska mycket, ökade och minskade volten. På slutet fick han galoppera lång och lågt. Sen fick han trava några varv. Avslutade med att gå med honom några varv i ridhuset. Går inte att ladda upp bilder, ingen aning om varför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0