Presentation Linn

För att göra de lite enklare för mig så gör jag en lista som jag kan fylla i.

Du heter: Linn

Smeknamn: MD

Beroende av: Hästar

Sex ord som andra tycker om dig: Snygg, snäll, galen, världens bästa Linn (Frågade folk på fb)

Stämmer det?: Vissa saker ja andra nej

Vad får du oftast komplimanger för inom ridningen?: Min lugnhet

Brukar du skratta för dig själv?: Hehe de händer

Var bor du?: Borlänge

Trivs du där?: Ja de är väl helt okej

Är du allergisk mot något: Hästar, hundar, katter och gräs

Hur svarar du i mobilen: Ja hej de är Linn eller Kungen (beroende på vem de är som ringer)

När mår du bra: När jag är i stallet och med mina vänner.

Vanligaste färg på dina kläder: Jadu har typ olika färger på alla mina kläder, ganska mycket vitt

Vad tycker du om fötter: äckligt

Vad saknar du: Zira och Zazo. Även flickorna på grällsta. å farfar<3

Favorit dryck på morgonen: Oboy

När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött

Är du blyg?: haha faktiskt, hah ingen kommer tro mig...

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaa

Är du nöjd med ditt liv: ja men de rullar väl på, ibland hatar ja de

Är du bortskämd: Nej de tycker jag inte

Vad är det värsta du vet?: Spindlar, möss, spöket, mörker listan kan bli låååång

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: FÖR mycket

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: RGB

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja

Hur gammal är du: 15, snart 16

Gröna eller röda äppeln: Röda

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa DIG fina polle

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej de viktigaste är att de är snyggt

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: grön/blå 

/Linn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0