Presentation Zorrino

Ja Zorrino är även han min medryttarhäst. Honom rider jag en gång i veckan - tisdagar. 

Zorrino är en pigg och glad häst i sina bästa år. Han är född -00 och jag har väll ridit honom lite till och från, men nu ska jag rida han på tisdagar. Även fast jag inte ridit honom så mycket/länge så har vi hunnit göra massor ihop. Vi har hoppat ett hinder på 1.20 och banor runt metern. Vi jobbar just nu med att få honom att hålla sig på baken och inte hålla på och hoppa omkring. Han blir lätt uppstessad och därför måste ryttaren som rider honom vara mycket lugn. Han hatar när man blir arg på honom vilket han visar MYCKET tydligt.


Fina polliseeeeeeen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0